Kapitola třetí: První dny školy

Letí to tu jako voda…

Ani jsem si nestačil oddechnout a první dny školy jsou tu. Výuka je tu trochu jiná. Když opomenu jiný jazyk (angličtina), tak tu jsou hodiny 2-3x týdně a dělá se hodně úkolů. Už na první hodině jsem dostal za úkol přečíst 20 stránek (na což jsem hned vzápětí zapomněl) a vypracovat esej. Po absolvování prvních hodin jsem se už rozhodl jeden předmět vzdát – prostě to nešlo. Investiční management je asi super předmět, ale dělat interview s investičním bankéřem, kterého si ještě musím sám najít a domluvit, na to nemám koule…

Kromě školy si tu taky užívám “rekreační centrum”, což je v podstatě brutální komplex kde je snad uplně všechno co se sportu týče… Hřiště na basketbal, squash, volleyball, futsal, běžecké dráhy, posilovny a mnoho dalšího. Tohle centrum je v podstatě jediná možnost jak sportovat přes den, protože ve 40°C to prostě nejde. Zkoušel jsem chodit běhat ráno v 6:30, ale jak postupně nabírám spánkový deficit, tak mě tahle myšlenka začíná pomalu opouštět…

Tento příspěvek berte prosím jako takovou malou ukázku toho o čem budu psát o víkendu, kdy snad bude víc času. Teď si jdu dát dvojitý Hamburger s hranolkama a zmrzlinu – jo jídlo tu je dobrý 🙂

Leave a comment